הנחיות לשמירת המידע בכרטיס הקורא בעקבות שידרוג מערכת ניהול משאבי הספריות

בתחילת חודש אוגוסט, ספריות אוניברסיטת תל-אביב עוברות למערכת עלמא - הדור הבא של מערכות לניהול ספריות.

עלמא, מבית 'אקס ליבריס', הינה פלטפורמה חדשנית ומתקדמת, מבוססת ענן, המאפשרת ניהול כלל משאבי הספריות - משאבים מודפסים, אלקטרוניים ודיגיטליים, במערכת מרכזית אחת. מערכת חדשנית זו תחליף את מערכת אלף הוותיקה, ממנה אנו נפרדים לאחר 30 שנה.

עלמא, העושה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים,  נועדה לשפר את יכולתן של הספריות  להתמודד עם כל סוגי המשאבים שאותם מציעה ספרייה ללקוחותיה, תומכת בשיתוף פעולה בין היחידות השונות בספרייה/יות  מה שיאפשר בסופו של תהליך, לשפר ולייעל את חווית המשתמש שלכם במערכת החיפוש דעת"א.

מה זה אומר מבחינתכם? כיצד להדפיס ו/או לשמור את המידע הקיים בכרטיס הקורא שלכם? כל הפרטים בהמשך >>

מה זה אומר מבחינתכם?

בין התאריכים  8.8-1.8  לא תהיה אפשרות:

  • להיכנס לכרטיס קורא 
  • לבצע הזמנות
  • לקבל מידע עדכני לגבי סטטוס השאלה של פריטים.


שימו לב!

עם המעבר למערכת החדשה, ביום ד', 8 באוגוסט, יתאפס המידע בדעת"א מבחינת היסטורית ההשאלות, פריטים וחיפושים שמורים, ולא תהיה גישה לנתונים אלה.
החל מיום זה, כרטיס הקורא יכיל אך ורק מידע לגבי השאלות והזמנות פעילות, שיתבצעו מאותו יום ואילך. קטלוג אלף לא יהיה זמין יותר.
 

עד ליום ג', 31 ביולי, ניתן יהיה לשמור על המידע האישי בכרטיס הקורא, באופן הבא:
 

♦ היסטוריית ההשאלות

1. היכנסו לכרטיס הקורא לאחר הזדהות

2. לחצו על השאלות ובחרו ← השאלות קודמות והיסטוריות

 


​3. חכו לטעינת העמוד (לא להתייאש... לעיתים רשום שאין השאלות בגלל משך הטעינה שמתארך).

4. עכשיו תוכלו להדפיס באמצעות עכבר ימין+ הדפסה, או לשמור כקובץ PDF. 

 

הוראות שמירה: 

  • לחצו על עכבר ימין ← הדפסה/Print
  • בחרו  Adobe PDF/ Save as PDF  בתיבת הדו-שיח Print
  • לחצו על Print

האפשרות Print to PDF יוצרת עותק אלקטרוני של הקובץ, אותו ניתן לשמור.
עליכם לוודא שבמחשב שלכם מותקן Acrobat, אחרת המדפסת Adobe PDF לא תופיע

​   * במידה ומסיבה כלשהיא, רשימת ההשאלות הקודמות אינה נטענת, ניתן לבצע את השמירה/הדפסה גם באמצעות קטלוג אלף
​      כרטיס קורא > הזדהות > השאלות קודמות

 

♦ המועדפים שלי - פריטים שמורים, חיפושים שמורים והיסטוריית חיפוש

1. היכנסו למועדפים (אייקון הנעץ) לאחר הזדהות לדעת"א


​2. לחיצה על כל אחת מהאפשרויות, תציג רשימת פריטים, ניתן לסמן חלק או הכל ואותה ניתן להדפיס או לשמור.

 

לקבלת עזרה בשמירת המידע, ניתן לפנות אלינו באמצעות הטלפון או המייל

יעץ והדרכה 03-6409537 | Smlref@tauex.tau.ac.il

השאלה  03-6409058 |  SMLCirc@tauex.tau.ac.il

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>