הרצאה: "מה לקוחות רוצים? על חווית הלקוח ב-2017"

אודה-יה כלפון

10 בינואר 2017, 16:00 - 17:30 
הספרייה למדעי החברה, לניהול ולחינוך 
ללא תשלום
הרצאה: "מה לקוחות רוצים? על חווית הלקוח ב-2017"

הזמנה להרצאה: "מה לקוחות רוצים? על חווית הלקוח ב-2017"

מרצה: אודה-יה כלפון

 

למה הפסקנו להאמין למותגים והתחלנו להאמין לזרים?

איך דור ה-Y וה-Z  קשורים לזה?

האם יש תחליף לשירות אנושי, מיהם הלקוחות של 2017 ולמה חשוב שנכיר אותם לעומק?

 

אז מה באמת לקוחות רוצים?

 

על המרצה:

אודה-יה כלפון - מומחית ליחסי לקוחות וניהול חווית לקוח. לשעבר מנהלת השירות של סלקום, סמנכ״ל לקוחות בקבוצת דיוידשילד ומנהלת אגף הלקוחות בפרטנר.

 

ההרצאה תתקיים ביום שלישי, 10.1.17, בשעה 16:00

מיקום: הספרייה למדעי החברה, לניהול ולחינוך

 

להרשמה »

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>