הרשמה להרצאה: "מה לקוחות רוצים? על חווית הלקוח ב-2017"

 

הזמנה להרצאה: "מה לקוחות רוצים? על חווית הלקוח ב-2017"

מרצה: אודה-יה כלפון

 

למה הפסקנו להאמין למותגים והתחלנו להאמין לזרים?

איך דור ה-Y וה-Z  קשורים לזה?

האם יש תחליף לשירות אנושי, מיהם הלקוחות של 2017 ולמה חשוב שנכיר אותם לעומק?

 

אז מה באמת לקוחות רוצים?

 

ההרצאה תתקיים ביום שלישי, 10.1.17, בשעה 16:00

מיקום: הספרייה למדעי החברה, לניהול ולחינוך ע"ש ברנדר-מוס.

 

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>