יפעת בקרת פרסום מבצעת בקרה מקצועית ואמינה לפרסום בטלוויזיה, בעיתונות, ברדיו, באינטרנט, בקולנוע ובשלטי חוצות. תוכנת בקרת פרסום מציגה תמונה מלאה של עולם הפרסום, התפלגותו ונפחו באפיקי המדיה השונים. כמו כן מוצגות במערכת הפרסומות עצמן. התוכנה מהוה בסיס נתונים דינאמי מתעדכן שהינו כלי עבודה לכל מי שעוסק בפרסום או חוקר את התחום.את המידע ניתן לקבל בפלוחים מגוונים ובלווי ויזואלי של גרפים.

כיסוי המאגר מ-2008 ותמיד לפני שנה.

מילות מפתח: ניהול, מחקרי שוק.

 

נושאים: 
ניהול ומנהל עסקים
תקשורת
תקופת כיסוי בשנים: 
עד שנה אחורה
הערות: 

הכניסה למאגר היא בזיהוי IP של אוניברסיטת תל אביב.

ספק: 
יפעת בקרת פרסום
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>