שירותי השאלה בינספרייתית ואספקת פרסומים

השאלה בינספרייתית היא שירות השאלת ספרים שאינם נמצאים בספריות של אוניברסיטת תל-אביב.

השירות כולל גם אספקת פרסומים ומאפשר לקבל סריקות של מאמרים ופרקים מספרים מאוסף הספרייה ומספריות אחרות בארץ ובעולם.

שירות זה ניתן לסטודנטים ולסגל של הפקולטות למדעי החברה ולניהול ובית הספר לחינוך ולמנויי הספרייה בחינם. עבור אורחים השירות כרוך בתשלום.

אנחנו שמחים להודיע כי החל מחודש נובמבר 2018 שירותי השאלה בינספרייתית בכל האוניברסיטאות בישראל יהיו ללא תשלום לתקופת ניסיון של שנה.

סטודנטים וסגל יוכלו להזמין סריקות והשאלות מהארץ ומחו"ל בחינם, לצורכי מחקר, הוראה ולימוד בלבד.

 

  • הזמנת פריטים
  • הזמנת פריטים-אורחים ומנויים
  • קבלת הפריטים והחזרתם
  • תעריפים לאורחים
  • יצירת קשר

מתי הפריט המוזמן מגיע |  הודעה שהפריט המוזמן הגיע | היכן הפריט המוזמן יימסר | תקופת ההשאלה |  הארכות | החזרת ספרים | 

 

מתי הפריט המוזמן מגיע

מאמרים מגיעים בדרך כלל בתוך 3-2 ימי עבודה, ספרים או פרקים מתוך ספרים - בתוך 5 ימים.

 

הודעה שהפריט המוזמן הגיע

ברגע שהפריט המוזמן מתקבל בספרייה, אנו מיידעים את המזמין באמצעות הטלפון או הדואר האלקטרוני. מי שלא קיבלו הודעה כזו בתוך שבועיים מיום ההזמנה יכולים לפנות לצוות ההשאלה הבינספרייתית בטלפון (03-6407066 או 03-6405504) או בדואר האלקטרוני.

 

היכן הפריט המוזמן יימסר

ספרים יימסרו למזמין בדלפק ההשאלה. מאמרים או פרקים מתוך ספרים יישלחו בדואר האלקטרוני.

 

תקופת ההשאלה

הספרייה המשאילה קובעת את תקופת ההשאלה (בדרך כלל לשבועיים).

 

הארכות

ניתן לבקש הארכה של תקופת ההשאלה ימים אחדים לפני מועד ההחזרה בטלפון (03-6407066 או 03-6405504) או בדואר אלקטרוני. הספרייה המשאילה קובעת אם ניתן להמשיך ולהחזיק בספר ואת תאריך ההחזרה החדש. במקרים בהם לא תינתן הארכה - המזמין יצטרך להחזיר את הספר לכל המאוחר בתאריך המקורי שנקבע.

 

החזרת ספרים

יש להחזיר ספרים לדלפק ההשאלה ולא לתיבת ההחזרות שבכניסה לבניין.

תאריך ההחזרה יירשם על מדבקה שתוצמד לספר. המזמינים מתבקשים להחזיר ספרים בזמן.

חדשות והודעות

אוניברסיטת תל-אביב, ת.ד. 39040, תל-אביב 6997801
UI/UX Basch_Interactive