הרצאה: סטוריטלינג לקידום אג'נדה, מטרות ויעדים

אסנת גואז - מחברת הספר 'התחילו לספר!'

26 בנובמבר 2018, 16:00 - 17:30 
אולם 201, בניין נפתלי 
הרצאה: סטוריטלינג לקידום אג'נדה, מטרות ויעדים

שמחים להזמינכם להרצאה: סטוריטלינג לקידום אג'נדה, מטרות ויעדים.

בהדרכת: אסנת גואז, מחברת הספר "התחילו לספר!"

 

"התחילו לספר!" מבוסס על תוכן ייחודי ואותנטי, הנשען על ידע, ניסיון וספרות מקצועית. התוכן השראתי, מעורר מחשבה, נוגע ומשעשע – ומיועד לכל מי שרוצה לדעת איך מעבירים היום מסרים באופן מרתק, אמין, משכנע ומניע לפעולה. ההרצאה מציגה את ארגז הכלים לשימוש בסטוריטלינג, ובסופה המשתתפים יוצאים עם כלים פרקטיים לשימוש מידי, שבאמצעותם יוכלו לרתום את כוחו הרטורי של הסיפור לשם שכנוע והעברה אפקטיבית של מסרים בכל פלטפורמה או מדיום שיבחרו. הרצאות, הפעלות וסדנאות סטוריטלינג הועברו כבר לאנשים פרטיים רבים ולחברות ולארגונים שונים, ביניהם: משרד ראש הממשלה, הביטוח הלאומי, הסוכנות היהודית, פורום ניהול הידע בישראל, הקבוצה ללמידה ארגונית ועוד.

 

מה זה סטוריטלינג? סטוריטלינג זה היכולת לארוז ולתרגם עובדות, נתונים, מידע וחומר גלם לכדי סיפור המייצר קשב, יוצר קשר ומביא למעורבות של הקהל. הסיפור הוא האופן שבו אנו מנגישים את התוכן שלנו – בע"פ, בכתב, בסרטון, בתמונה, במצגת וכיוצ"ב – בכל נקודות הממשק שלנו עם קהל. סטוריטלינג עוסק בשכנוע, בהעברה אפקטיבית של מסרים, בקידום אג'נדה, מטרות ויעדים באמצעות סיפור סיפורים או/ו שימוש באלמנטים סיפוריים - בחיים, בעבודה ובעסקים.

 

אסנת גואז היא מספרת סיפורים עסקיים המסייעת לחברות, לארגונים ולעסקים למצוא את הסיפור שלהם; מחברת הספר "התחילו לספר!"; מרצה, מעבירה סדנאות והכשרות ליחידים ולקבוצות פנים-ארגוניות על סטוריטלינג ועל השימוש בסיפור ככלי אסטרטגי לקידום אג'נדה, מטרות ויעדים – בחיים, בעבודה ובעסקים; מוסמכת (M.A) בתקשורת ובעיתונות ובעלת יותר מ-15 שנות ניסיון מעשי בתקשורת שיווקית כדוברת, יועצת תקשורת ומנהלת שיווק.   

 

הסדנה תתקיים ביום שני, 26.11.18, בשעה 16:00

מיקום: עקב הביקוש הרב ההרצאה הועברה לאולם 201 בבניין נפתלי (הפקולטה למדעי החברה)

הרשמה לאירוע

שימו לב: ההשתתפות באירוע זה מחייבת הרשמה מוקדמת
אוניברסיטת תל-אביב, ת.ד. 39040, תל-אביב 6997801
UI/UX Basch_Interactive